Public Relations

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا فهذا بيتك الثانى
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Public Relations

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا فهذا بيتك الثانى
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

Public Relations

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Public Relations

شبــــاب العلاقات العــــــامة .....يلا نفيـــد و نستفــــيد

2 مشترك

نكت من الاخر عن الريس

7OBA_MH
    7OBA_MH

نكت من الاخر عن الريس Empty نكت من الاخر عن الريس

مُساهمة من طرف 7OBA_MH الإثنين فبراير 07, 2011 11:06 am

قولى بصراحة يا نظيف ومافيش داعى للمجاملة أو النفاق -
    أمرك ياريس -
    الريس : أنا الأفضل ولا عبدالناصر ؟-
    نظيف : انت طبعا يا ريس .. جمالمين اللى كان بيخاف من الروس-
    طيب أنا الأفضل ولا السادات ؟نظيف : ساداتمين ياريس اللى كان بيخاف من الأمريكان -
    طيب أنا الأفضل ولا عمر بن الخطاب ؟ -
    نظيف : انت طبعا يا ريس .. عمر بن الخطاب كان بيخاف من ربنا .. انت لأ ..ههههههههههههبيقولك حسني كان عاوز يغيـر دولارات و مش لاقي في السوق , فراح منادي نظيف:
    مفيش دولارات في السوق ليه يا انت نظفت السوق ؟ -
    نظيف :الحج و العمرة ياباشا خلصوا على الاحتياطي -
    بقولك ايه ..حج ابه وبتاع ايه .. من السنة الجاية الحج يبقى في مصر -
    نظيف:يا باشا .. ازاي بس -
    اتصرف -
    بعد يومين رجع نظيف و قاله : كله تمام يا باشا خلاص الحج حيبقى عندناالريس: طب و الكعبة حتعمل فيها ايه ؟ -
    حنعملها في ميدان الحجاز - مصرالجديدة و يبقوا يلفوا حواليها -
    الريس: طب و السعي ؟ -
    ياباشا يبقوا يجروافي طريق صلاح سالم لغاية المطار و يرجعوا -
    الريس: و عرفه ؟ -
    يطلعواالمقطم ياباشا -
    الريس: طب و رجم إبليس يا فالح ؟ -
    إتعب معانا شوية بقى ياريس.......هههههههههههههههههه بيقولك كمال الجنزوري جالو بعد ما شالوامن الوزارة وقالوا عايز أعرف انتشيلتنى ليه ياريسقالوا يا كمال يا حبيبيالتغيير سُنة الحياه ، قالوا طيب شيلت وزير المواصلاتليهقالوا يا كمال ياحبيبي التغيير سُنة الحياة ،قالوا طيب ممكن أسالك سؤال اومال ليه انت الوحيداللى مابتتغيرش

قالوا ياحبيبي تغييركم انتم سُنة لكن أنا وجودي " فرض "....ههههههههههههههههكان فى سرير المرض حينما أخذ يلقى بوصاياه الأخيرة لوزيره نظيف :
    -
    وصيتك الحكم من بعدى يا نظيف ..
    -
    فى رقبتى يا ريس .. كله تمام والسلطة هياخدهاجمال ..
    (
    ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل )
    -
    وصيتك الشعب من بعدىيا نظيف..
    -
    ما تخافش يا ريس .. الشعب ياكل الزلط ...
    (
    ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل )
    -
    نظيف
    -
    نعم يا ريسماتنساش ..... توكيل الزلطلعلاء....هههههههههههههههههههه

.... مرة سيادة الريس مد إيده في جيبه لقي 5 مليون جنيه!!فزعل قوي وخاف وقال إيه الفلوسدي؟ دي الفلوس دي حرام؟ فسأل أحد مساعديه فدله على طريق الشيخ طنطاوي رئيس الأزهروقال له: اسأل الشيخ وهو يقول لك الحل.
    ما كدبش خبر وجري على طنطاوي وحكا لهالقصة فرد: 5 مليون بس إيهالنزاهة دي؟ دي بسيطة خالص يا ريس ما تزعلش نفسك؟ كلاللي هتعمله هتروح وتطوف حول الكعبة 10 مرات.
    الريس راح لقي عمنا صفوت فقال له: أنت بتعمل إيه هنا؟ أنت هتلف كام لفة؟عمنا صفوت :78 لفة.
    الريس: يخرب بيتكأنت؟ ده أنت خربت البلد!!
    عمنا صفوت: أنت جاي علي انا؟ روح شوف علاء ابنك جايبموتوسيكل وبقاله 3 أيامبيلف

بيقولك مره شيخ اتمسك فى امن الدوله و سابوهفامن الدوله مراقبينه . اوليوم لقوه ماشى فى شارعالهرم راحوا مكلمين الريس و قالوله الشيخ تاب ياريستانى يوم لقوه فى كباريه قالوا الشيخ تاب و اناب ياريستالت يوم لقوه فىالاتوبيس بيسرق واحد قالوا الشيخ تابو اناب و بقى من الحزب الوطنى ياريس

--------------------------------------
    حسنى مبارك ركب طياره هو وعيلته. طلع ورقه بمية جنيه من جيبه وقال انا حأرمى الميةجنيه دى واللى حيأخدها حأسعده. سوزان قالت له طب ما تخليهم ورقتين بخمسين وتسعدإتنين. علاء قال طيب ماتخليهم خمس ورقات بعشرين وتسعد خمسه . جمال قال طيب ماتخليهمعشر ورقة بعشره جنيه وتسعد عشره. الطيار قال طيب ما ترمى نفسك وتسعد 75 مليون
    مرة واحد ركب تاكسي ولقي السواق معلق في العربية صور جمال عبد الناصر وانور الساداتوحسني مباركالراجل استغرب سال السواق مين اللي انت معلقهم صورهم عندكقالةدا جمال عبد الناصر الزعيم المصري الراحلودا انور السادات قائد حركة السلاموالامن في البلدودا حسني مبارك أبو علاء شريكي في التاكسي

حسني مبارك بيخطب في الشعب فا كل شويه واحد يقوم ويقول عاش حسني مبارك موحد الاديانويقعد يروح حسني مكمل كلامه وشويه ويقوم الراجل ويقول عاش حسني مبارك موحد الاديانفااتمسك امن دوله وطااااااااخ ويقولوله ايه الي انت بتقوله دا ازاي موجدالاديان دي مصر فيها مسيحين ويهود ومسلمين وطااااااخ فردعاليهم يا باشا ماهوه اليمكفرنا كلنا

مبارك قال لاحمد شفيق عنك كام طياره

شفيق:150 يا فندم

قاله هات كمان 50 طياره

شفيق:ليه يا فندم

اصلى الشعب ناوى يطفش

مرة اتنين محششين واحد قال للتانى لو نجحنا فى ثورة التغير دى هيحصل ايه
    رد التانى هنلعب مع تونس فى النهائى

منقول
    MONA EL TAHER
    MONA EL TAHER

نكت من الاخر عن الريس Empty رد: نكت من الاخر عن الريس

مُساهمة من طرف MONA EL TAHER الإثنين فبراير 07, 2011 4:12 pm