Public Relations

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا فهذا بيتك الثانى
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Public Relations

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا فهذا بيتك الثانى
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

Public Relations

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Public Relations

شبــــاب العلاقات العــــــامة .....يلا نفيـــد و نستفــــيد

4 مشترك

يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو

mohamed khalifa
    mohamed khalifa

يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو Empty يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو

مُساهمة من طرف mohamed khalifa الإثنين ديسمبر 06, 2010 12:39 pm

يا جماعة بحر دلوقتى اخد الاشراف وانا بصراحة مكنتش اتمنى بحر ياخدوا الاشراف بس لانة حازم اكثر من الازم مش بيحب اى حد يهرج
    يعنى مثلا هاخد رئيكم فى رد انا قولتة لعاشق فى روم نوادر وطرائف
    هو كان قال نكتة من النكت اللى هى بتتقال يعنى تخلى الواحد يتخنق منها فيضحك
    فانا قولتة حلوة منك على قد سنك
    هل رد زى دة يستاهل الحزف
    بحر بقى حزفة
    واما رديت وقولتة انا مش معترض على الحزف بس براحة علينا شوية قال لالا خلاص الموضوع منتهى وقفلة
    ياجماعة والنبى والنبى والنبى
    ووصوا علية بحر شوية وخلوه يخف شوية يعنى مش اقل كلمة يحزفها والنبى والنبى والنبى
    اصل بحر لو علية اى حاجة بيحسهاا فيها هزار بيحسها اهانة وكدة
    وبصراحة انا احنا شباب العلاقات العامة وخاصة ضفعتنا مبنحبش يبقى طول الوقت جد يعنى حرام حارم والله
    اعتقد ان كلمة
    حلوة منك على قد سنك مش مستاهلة يعنى تتحزف
    فقولولى ايه رئيكم فى كلامى دة احسن انا كدا بحر يحزف كل المشاركات
    mohamed khalifa
    mohamed khalifa

يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو Empty رد: يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو

مُساهمة من طرف mohamed khalifa الإثنين ديسمبر 06, 2010 12:48 pm

على فكرة يا جماعة انا اما رديت على بحر وقفل الموضوع زى مقولتلكم مكنش فى روم النوادر والطرائف دة انا كنت رديت على فى موضوع الدردشة بس كنت بتكلم على نفس الموضوع دة ادخلوا على الدردشة وانتوا هتششوفوا وتعرفوا قصدى
    بحر الاحزان
    بحر الاحزان

يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو Empty رد: يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو

مُساهمة من طرف بحر الاحزان الإثنين ديسمبر 06, 2010 12:59 pm

mohamed khalifa كتب:يا جماعة بحر دلوقتى اخد الاشراف وانا بصراحة مكنتش اتمنى بحر ياخدوا
    الاشراف بس لانة حازم اكثر من الازم مش بيحب اى حد يهرج
    اولا انت عارف يا محمد انا اد ايه بحب الهزار وليا مشاركات كتير هزار في المنتدي لو تحب اجبهالك انا ما عنديش مانع ومش بمنع اي حد يهزر ما دام في داخل الموضوع ورد محترم
    هل رد زى دة يستاهل الحزف
    بحر بقى حزفة
    واما رديت وقولتة انا مش معترض على الحزف بس براحة علينا شوية قال لالا خلاص الموضوع منتهى وقفلة
    تمام يا معلم انت جيت هنا في ملعبي طيب دلوقتي انا حذفتلك الرد بتاعك اللي في قسم النكت ليه بقي ترد في موضوع بتاع الدردشه وان ردك لا يخص الموضوع ده نهائي ليه انت مش علقت في الموضوع بتاع النكت اللي بتقول عليه لما حذفتلك الرد
    الله يسامحك يا حبي مش هعلق عليك في ده
    وبصراحة انا احنا شباب العلاقات العامة وخاصة ضفعتنا مبنحبش يبقى طول الوقت جد يعنى حرام حارم والله
    وانا يا محمد مش جديد في شغل المنتديات علشان تقول كده انا عارف الكويس واللي مش كويس وعلي ما اعتقد اني كنت زيك عضو عادي قبل كده في جميع المنتدي واكتسبت ثقه كبيره من الاداريين وحتي انا مشترك في منتدي هندسه اسوان وهندسه قنا من زمان واتعينت فيهم مشرف في فتره قليله جداا ولم اطلب انا من اي حد علي اني ابقي مشرف ولو استمريت كانو هيعرضو عليا الاشراف العام وياما قابلتني حاجات زي كده واتعلمت ايه الصح وايه الغلط
    اعتقد ان كلمة
    ماشي حتي ولو هي مش مستاهله انت شوفت رد عاشق ايه علي ردك علي ما اظن ان لو سبتكم تعلقو علي كل رد مش هتخلصو ويمكن الحكايه تتطور ما اصل احنا اطفال ..مش شباب بقينا نعلق علي كل كلمة

يا حبيبي انت تهزر زي ما انتا عاوز ما حدش يقدر يمنعك او يمسك عليك كلمه ما دام انت صح
    والعيب بجد ان احنا لما بنعمل حاجه غلط وفاكرين ان احنا صح وغيرنا غلط ..وفيها ايه لما تشجع العضو علي موضوعه علشان يستمر في طرحه للمواضيع ولا انت شايف ان ردك عليه حلوه منك علي قد سنك دي تشجيع ولا ايه ...؟؟؟
    عموما في الاخر اذا كنتو شايفين اني غلط فانا بعتذر ..
    والله الموفق
    Admin
    Admin
    Admin

مُساهمة من طرف Admin الإثنين ديسمبر 06, 2010 5:41 pm

mohamed khalifa كتب:يا جماعة بحر دلوقتى اخد الاشراف وانا بصراحة مكنتش اتمنى بحر ياخدوا الاشراف بس لانة حازم اكثر من الازم مش بيحب اى حد يهرج
    هل رد زى دة يستاهل الحزف
    بحر بقى حزفة
    اعتقد ان كلمة

اولا يا محمد اعتقد ان المفروض موضوعك يكون بتهنى فيه بحر لانه يستحق الترقية وده اللى انت قلته فى تقديمك لبحر قبل كدة
    ثانيا اعتقد ان جهود بحر معانا محدش يقدر ينكرها وكان من المفروض انه يكافأ على ده وبما انى وثقت فى حد ورقيته لمشرف اعتقد انى بكدة انه مكلف باحترام القوانين واحترام سياية الادارة
    ومعنى انه حازم ده من صميم اننا نثق فيه اكتر
    واللى عمله بحر اعتقد فى سياسة الادارة واللى هى اننا مش عايزين حد ياخد فكرة غلط على شبابا العاقات العامة صح
    وبرضه عايزين نشجع بعض وناخد بعض لقدام ونفيد بعض اكتر ما نستفيد
    وبعدين بحر اعتقد انه قدملكم اسباب الحذف فى الموضوع مع انه مش مضطر انه يقدم اسباب لانه مشرف عام لكن ده احترم منه ليكم انه يقدملك سبب
    والمفروض انكم تتقبلوا كدة او تناقشوا بحر على الخاص ان امكن
    وموضوع انه ممكن تتفهم غلط للحذف اعتقد -سورى يا بحر - انى انا حذفت قبل كدة رد لبحر نفسه واكتفيت بكتابة لفظ غير لائق واعتقد انه اعتزر ساعتها وانا احترمت فيه كدة وانت نفسك قلت شوفوا بحر محترم ازاى اعتزر من غير ما يعرف السبب وعلى فكرة اللفظ كان عادى جدا وبيتقال بين الشبابا عادى بس
    فى اللفاظ ماتتقالش ف منتدى للعلاقات العامة الكلام فيه لازم يكون بحسابه صح ولا انا غلطانة
    اما انه يقفل الموضوع ده لانه اصلا نبه فى الرد اللى قبل كدة لو اخد بالك ان اى نقاش فى الموضوع تانى حيقفل عشان منردش على بعض اكترمن كدة
    واعتقد ان قراره صح ميه فى ميه
    معنى انكم تاخدوا كل رد ونرد عليه زى الاطفال بكدة مش حنخلص صح
    فهو بقفل للموضوع عايزكم تاخدوا بالكم من مواضيع تانى مهمة موجودة مش اكتر
    على العموم فى الاول والاخر لازم الكل يحترم راى الادارة لانه فيه مصلحة المنتدى فى الاول والاخير
    ويامحمد ما تخافش بحر يا عنى مش مستاهل اننا نوصيه على حد هو انسان بيحترم الدور اللى هو بيقوم به
    ملحوظة :-على فكرة بحر نفسه بعتلى على الخاص امبارح وكان عايز يرجع عضو عادى وده عشان هو مش عايز اى سلطة او مسؤولية مش حيقدر يبقى قدها فى الوقت ده
    اعتقد بكدة يا محمد ياريت ميكنش فى نقاش تانى فى الموضوع ده
    ورجاء تتقبل ردى ده بصدر رحب بلاش انك تتنرفز او تتتعصب استنى لما تهدى ورد عليا

بحر الاحزان
    بحر الاحزان

مُساهمة من طرف بحر الاحزان الإثنين ديسمبر 06, 2010 9:14 pm

شكرآ لك ادمن علي التنبيه والتوضيح

وياريت بقي تفهمو انا عملت كده ليه ويا محمد خليفة وانا احذفلك المشاركات كلها ليه يعني لله في لله كده ولا ايه ولا اتجنيت ..
    ما كانش رد اتحذف يا جدعان ايه الحكاية يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو 374912 ركزو بقي علي اللي جاي
    mohamed khalifa
    mohamed khalifa

مُساهمة من طرف mohamed khalifa الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 10:54 am

بصراحة يا ادمن انا اما قريت ردك مقدرتش حتى اكلمة احنا فى منتدى مش فى سجن وبعدين انا والحمد لله عارف نفسى مبقولش حاجة غلط فى فيها عدم احترام يعنى مش مستاهل واحد يبقى مراقب على كلامى وان كان ده ضرورى يبقى اوكيشن بس فى حدود مش يمسحلى ردودى اللى انا واثق انى مش ببقى مش محترم فيها زى مانتوا متصورين
    وبعدين
    مش من حقة ولا حتى من حقك انتى كادمن انك تقفلى اى موضوع لمجرد اننا بنرد على بعض وبعدين احنا مش زى العيال الصغيرين
    وكمان المووع اللى قفلة مش محتاج انه يتقفل كدا انتوا بصراحة بتعملوا اللى فى مزاجكم سورى يعنى على الكلمة بس يعنى ايه يقفل موضوع الدردشة لمجرد انك اختى فية قرار انه مينفعش نعمل دردشة
    انتى مانعتى انه يكون فى دردشة اوك ودة لانة مفيش حد وافق وشاركنى الرئى عشان كدة انا قولت اوك
    بس مش معنى كدة انك تكلفية يقفل الموضوع
    فلنفرض ان فى عضو جديد اشترك وحابب يوافقنى ردة
    يبقى خلاص انتى اختى قرارك وخلاص
    لالالالالالالا يا حسين رغم انى مش بدخل منتديات كتير ودة اول منتدى اهتم بية
    الا انى معتقدش ان فى حد يسمح بانه يبقى فى تحكم فى الاعضاء بالطريقة دة
    وخاصة ان ده منتدانا كلنا يا ادمن زى ماتفقنا
    ولو انتى شايفة ان ده منتداكى انتى بس لانك انتى اللى عملتية قوليلنا
    وساعتها هتلاقى كتير يخرج منة دة بس لان معظم الاعضاء داخلة لاننا اعتبرنا منتداانا
    منتدا شباب العلاقات العامة يعنى ضفعتنا كلها
    ولو فكرة انه منتداكى انتى لوحدك صدقينى مكنتيش هتلاقى الناس تدخل كدة ولا انا شخصيا هتم ية كدة ولا اى حد من الاعضاء واخصة اللى انا اعرفهم
    بس احنا بجد حسينا ان ده منتدانا كلنا وبيتنا الصغير زى مانا كنت بقول قبل كدة
    يبقى مش بعد دة كلة نلاقى حضرتك تاخدى قرارت انتى وبحر والمفروض انها تتطبق علينا كلنا

واخيرا بجد انا مقصدش اى اهانة اكتر مانا متضايق واكيد كتير من الاعضاء من الطريقة اللى انتى وبحر بتديروا بيها المنتدى( منتدانا كلنا وبيتنا الصغير وافتكرى دة ديما يا ادمن نصيحة منى عشان متخسريش كل الاعضاء اللى داخلة عشان الفكرة ده)ة))
    بحر الاحزان
    بحر الاحزان

مُساهمة من طرف بحر الاحزان الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:10 pm

اولا احنا ما خسرناش حد ولا هنخسر حد وطريقتنا في الاداره صحيحه ومش بنعمل بمزاجنا ومش انت اللي هتقول غلط

وثانيا اذا كنت انت شايف اننا هنخسر حد فانا بنبهك ان مفيش حد اعترض علي اي حاجه غيرك انت و ما تصدق تعلق علي الكلمه وتعمل منها هليله وعايز تلفت الانظار اليك

وثالثا بجد عيب عليك انك تقول الكلام ده علي الادمن بدل ما تشكره انه اتقدم وعاملكم حاجه تفيدكم .والله العظيم كتير الف خيرها وانها تعبت وعملت المجهود ده كله وانت عارف ده كويس فميصحش يبقي ده جزاتها في اختلافات الراي او بمجرد انك تتعصب يبقي ردك عليها كده او عليا انا مش مهم لاني مش تعبان في حاجه .
    عمتا مش انت اللي هتقدر تقدر الادمن او غيرك علي اللي عملته ..وهي عملت خير وسوف يجزيها الله كل خير من كل عمل ونية لوجه الله

صدق اللي قال... إعمل خيراً شراً تلقى
    ورابعآ هاتلي منتدي بقي مش ليه قوانين وبجد الادمن عملت معاكم شغل كبير جداا...,,,, انا اللي نزلت القوانين حتي لا يكون في ردود عشوائيه بناء علي ثقة الادمن فيا والقوانين دي مش انا اللي مخترعها علشان تبقي عارف وكله بيعامل بنفس النظام بالنسبة لاي منتدي علاقات عامة او غيره
    خلاصة الكلام اذا كنت عايز تشارك زي الاعضار فلتفضل فاذا مش كنت عايز تشارك فالقرار يرجعلك ومحدش مسك بكلمة,,, واما بقي علي شغل الاداره فانت ملكش شغل فيه فياريت مش تتكلم فيه تاني لانك ما تعرفش فيه حاجه

وكل واحد وليه اهتماماته الشخصيه وهو حر فيها

وياريت بقي تنهي الم
    وضوع ده لانه بالنسبالي انتهي وياريت بلاش عند ..

وربنا يوفقك

شموع هادئه
    شموع هادئه

مُساهمة من طرف شموع هادئه الأربعاء ديسمبر 08, 2010 11:12 am

يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو 598847 ربنا يوفقك يا بحر
    بحر الاحزان
    بحر الاحزان

مُساهمة من طرف بحر الاحزان الأربعاء ديسمبر 08, 2010 12:20 pm

شموع هادئه كتب:يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو 598847 ربنا يوفقك يا بحر

يا جماعة الموضوع ده عاوزين رد علية من كل عضو C017
    mohamed khalifa
    mohamed khalifa

مُساهمة من طرف mohamed khalifa الأربعاء ديسمبر 08, 2010 4:10 pm

لالالالالالالالالا يابحر اولا اما بحبش الفت الانظار وكل اصحابى عارفين كدا وللاسسف انت اكتر واحد عارف كدا يابحر مش هينفع اقولك غير شكرا بجد مش عارف اقولك ايه
    ثانيا يابحر انا مش معترض على القوانين بس معترض على طريقة التحكم اللى انت بداتها منذ ان اخدت الاشراف
    ثالثا انا مقولتش انى مش مقدر جهود الادمن عشان انت تقول كل الكلام دة واعتقد انا باركتلها كتير قبل كدا من قبل حتى انت متعرف المنتدى دة يا بحر
    رابعا انا مقولتش حاجة غلط على الادمن عشان انت تقول عيب عليك تقول عليها كدا ولو قولت انا حاجة غلط على الادمن اعملها كوبى سا بحر وخلينى اشوفها والناس كمان تشفوها
    وعاوز اقولك مرة تانية مش معنى انك مشرف تنهى اى موضوع انتعاوز تنهية بعد ردك لانك
    وبالنسبة لشل المنتديات اللى انا مليش فية انا عارف انى مليش فية بس مش معنى كدا انى المفروض اقبل سيطرتك فى حاجات صدقنى كتير من الاعضاء مش مقتنعين بيها الا البعض بس اللى شايفنى عندى ومفكر ان ده عند
    وبعدين انا هعاندك لية هو انا وانت بينا اى حاجة غلط لو بينا حاجة غلط مكنتش هحب اقولك على المنتدى بتاعنا عشان تبقى عضو معانا
    بس صدقنى للاسف مكنتش فاكر انك هتبقى كدا عموما الناس دلوقتى بس هتعرف مين فينا عاوز يلفت الانذار ويعمل هليلة زى مانت بتقول
    عموما يابحر انا شايف ان شموع موافقاك الرد رغم انى اعتقد انها مقرتش الموضوع كامل وفهمت انا قصدى ايه بس يبقى خلاص اعمل اللى فى مزاجك واللى انت معتبرة من القوانين رغم انى رغم انى معرفش فى المنتديات الى بتقول عليها بس مفيش حد يقبل بكدة بس انت خلاص اعمل اللى انت عاوزة طالما الناس وافقتك الرد
    بس بردة انا مستنى اعرف رئى الادمن وباقى الاعضاء ياااريت
    وشكر
    ا

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 7:41 pm